Nangga Jer....

Khamis, 25 Mac 2010

Novel

Dah lama tak membaca novel nie....duk sarawak nie novel2 mahal skit...sikit jer bukannya banyak pun...sikit2 pun saya berkira jugak....hehehehe...biasanya saya beli online baru dapat murah sikit sbb kos pos free...beli online pun ngan jemari seni jer....suka baca novel jemari seni....bestnya kalau dapat terbang ke KL sekarang nie tengah pesta buku....buku memang murah.....lambatnya nak pindah semenanjung...x taulah bila....baru2 nie POPULAR ada buat sale diaorg nk abis kat stok buku lama2.....rmai jgk org yelah time nie org nak cari buku...hrga murah...x kisah buku stok lama janji dapat tambah ilmu kan.....jadi saya pun ambil kesempatanlah yelah dah lama x beli novel....biasanya my mom yg beli sebab my mom mmg suka baca novel....saya kalau balik kg mesti angkut novel2 yg dia beli paling kurang 10 biji....x boleh bnyak sngt takut lebih muatan pulak....Dah alang2 saya pegi popular terus jadi member dapat bnyk sikit potongan..saya beli 2, Aliff beli 1 x dapat beli bnyk maklumlah thg bulan....nanti lari bajet....saya beli CINTA NAJLA ngan AKHIR SEBUAH CINTA. Cinta najla dh lama saya cari citer best jgk, akhir sebuah cinta pun best salesgirl kat popular tu pun cakap citer nie best....saya pun ikut cakap...nasib baik saya cepat ambik....sekejap jer dh abis...Jadi member nie time sale dapatlah less 20%, bkn time sale 10% jer....oklah sebulan beli 2 biji lama2 nanti bnyklah koleksi kan...

1 ulasan: