Nangga Jer....

Khamis, 25 Mac 2010

Update blog.....

Lamanya tak update blog....mood x ada nak update blog...esok Aliff sekolah ganti coz bulan 6 nie dia cuti 3 minggu, sepatutnya 2 minggu jer...coz sarawak ada cuti gawai tu yg cikgu jadikan 3 minggu....en.suami cakap nk antr Aliff ke kampung....aku x nak antar sebab nak Aliff ada depan mata....nanti x ada org nak bergurau ngan berkelahi...hahahaha....walaupun anak saya baru sorang Aliff lah penyeri kami sekeluarga...insyallah akan ada rezeki ku menambah ahli keluarga. Aku tengah risau sekarang period x abis2 lagi...hampir sebulan dah...appoinment hospital lambat lagi 12/4 nie...harap x ada apa2lah....period aku memang tunggang langgang semenjak Aliff berenti breastfeeding.....period jadi lama x tau kenapa coz tahun nie period aku baru teratur datang tiap2 bulan cuma bulan nie jer panjang.....pening betul aku pikir pasal period samaada sebab minum CCPP atau pad Avail Beauty...mungkin kesan dari produk yg aku sdg cuba coz kedua2 nya blh mengatur kan period....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan